Manager Zonal Logistică – București, Cluj
Conex Distribution își dezvoltă echipa Logistică la nivel zonal, motiv pentru care te invităm să te alături planului nostru și să faci parte dintr-o companie care a înregistrat un parcurs ascendent și de impact în industria de distribuție auto.
Noul coleg va asigura un flux coerent al activităților de logistică luând în calcul standardizarea proceselor la nivel zonal: recepție, depozitare, inventariere și distribuție a produselor către client, printr-un management care va impacta pozitiv filialele arondate.
Atribuțiile noului coleg vor viza următoarele aspecte:
Depozitare:
– Organizează și supervizează desfășurarea activităților din punctele de lucru arondate: recepție intrări / ieșiri marfă, retur, pregătire de comenzi, procedee de stocare, etc;
– Supervizează procesele de inventariere la nivel de zonă – lunare și/sau anuale, planificate sau inopinate;
– Se implică activ în organizarea activităților specifice depozitării filialelor arondate prin alocarea de responsabilități fiecarui membru al echipei și va monitoriza permanent eficiența acestora;
Distribuție:
– Asigură managementul activității de livrare marfă către client în conformitate cu graficul agreat la nivelul fiecărei filiale de care este responsabil;
– Verifică modul de derulare al operațiunilor de transport cu marfa de la depozite la clienți;
– Monitorizează distribuirea clienților pe rutele de transport pentru a înlatura sau minimiza întârzierile la livrare/ aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport;
– Organizează și coordonează activitățile de achiziții și întreținere a autovehiculelor din fiecare punct de lucru al zonei arondate;
Generale:
Participă activ la elaborarea planului strategic pentru zona pe care activează și aplică acest plan împreună cu echipa pe care o coordonează;
Analizează eficiența lunară pentru personalul din subordine, stabilind măsuri de creștere a performanței la nivel individual și de echipă;
Cerințele acestui post vizează:
– Experiență: minim 3 ani pe un post similar;
– Nivel de studii: studii superioare
Cunoștințe:
– Cunoștinţe de management parc auto și de management al depozitelor;
– Cunoștințe de managementul stocurilor;
– Cunoștințe de soft-uri pentru gestiune depozit;
– Cunoștințe limba engleză – nivel mediu
– Cunoştinţe operare MS Office
Abilități:
– Abilități de comunicare;
– Leadership;
– Capacitate de analiză și sinteză;
– Orientare spre rezultate.
Dacă profilul tău se regăsește în descrierea acestei poziții, așteptăm cu interes aplicația ta și cu siguranță vom discuta în cadrul unui interviu!