Specialist în Achiziții și Relaționare Furnizori
Suntem în căutarea unui nou membru în echipa Conex Distribution SA, entuziast, cu un spirit de echipă bine dezvoltat, cu bune abilități de analiză și prelucrare a datelor, care să se alăture departamentului nostru de Achiziții!
Nivel experiență: Middle Level (1-3 ani)
Descrierea jobului
- prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali;
- analizează stocurile de produse disponibile și face propuneri de restocare a acestora;
- ține legătura cu furnizorii pentru a primi cele mai bune oferte din punct de vedere: preț, disponibilitate, termeni și modalități de livrare;
- inițiază comenzi către furnizori și se asigură ca sunt îndeplinite condițiile de livrare, cantitate, calitate și costuri impuse de procedurile interne;
- urmărește respectarea termenilor din contractele de achiziție și bunul mers al procesului de achiziție;
- participă la rezolvarea anumitor probleme referitoare la discrepantele apărute între facturile furnizorilor și datele din sistemul intern;
- participă la crearea documentelor specifice Departamentului de Achiziții (proceduri, norme metodologice), crearea și actualizare bazei de date de furnizori;
- realizează raportări specifice, solicitate de superiorul direct.
Hai in echipa noastră să ne descoperi și să te dezvolți profesional!
Așteptăm cu interes să te cunoaștem dacă îndeplinești următoarele cerințe:
- ai abilități de organizare și ești orientat catre rezultat;
- ai capacitate de a lucra cu termene limită;
- foarte bune abilități de analiză și raportare;
- ai abilități de negociere;
Ești printre candidații ideali dacă:
- deții cunoștinte de MS Excel la nivel avansat;
- cunoști limba engleză la nivel avansat;
- ai experiență pe o poziție similară de minim 2 ani
Aplicația ta este de interes pentru noi – așteptăm așadar CV-ul tău aplicând direct la acest anunț sau pe adresa de e-mail hr@conexdist.ro!